Happy Center 12 Yeni Mağazasıyla Anadolu Yakasında!

Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş Google Plus'da Paylaş

Happy Center, stratejik vizyonu doğrultusunda yaptığı yatırımlara bir yenisini ekleyerek İttifak Holding’in perakende markası Adese’ye ait Anadolu yakasında 10 ve İzmit de 2 olmak üzere toplam 12 mağazasını varlık devri yöntemiyle aldı.

Yavuz Altun: “Stratejik vizyonumuz bölgesel liderlik.”

Marmara bölgesinde İstanbul, Çanakkale, Balıkesir, Bursa da 78 şubesiyle faaliyet gösteren Happy Center İttifak Holding’in perakende markası Adese’ye ait Anadolu yakasında 10 ve İzmit’te 2 olmak üzere toplam 12 mağazasını varlık devri yöntemiyle aldı. Happy Center aldığı stratejik kararla Avrupa yakasındaki liderliğini Anadolu yakasında da pekiştirmek için Anadolu yakasına odaklandı. Bu minvalde gerek lokasyonun stratejik önemi gerekse de m2 büyüklükleri Adese’nin mağazaları Happy Center açısından stratejik hedeflere uygun görüldü. Yapılan analizler sonucu karşılıklı iki firmanın kazan kazan ekseni çerçevesinde bir araya gelmesi sonucu Adese mağazalarını Happy Center’ a varlık devri yöntemiyle vermiş oldu.

Nisan ayı itibariyle Sultanbeyli ve Tuzla da olmak üzere 2 yeni mağaza açarak Anadolu yakasında mağaza sayımızı kozyatağı ve ümraniyenin ardından 4 e çıkardık. Adesenin Anadolu yakasında bulunan 10 mağazası coğrafi dağılım ve m2 büyüklüğü olarak bulundukları yerler bizim stratejik hedeflerimize uygun görüldü. Böylece yaptığımız bu hamle ile Anadolu yakasında bir çok semtte bulunarak mağaza sayımızı 14 e çıkarttık. Ayrıca İzmit’te 2 mağazayla birlikte bulunduğumuz şehir sayısı Marmara bölgesinde 4 ten 5 e çıkmış olacak.

Happy center özellikle coğrafi sinerjiye önem veren lojistik ve yönetimsel açıdan bu parametrelerle hareket eden bir kurum. Sistemi geri beslemesi ve ileri beslemesiyle kontrollü bir şekilde tasarlayarak mutlu müşteri, mutlu tedarikçi, mutlu personel ilkelerinden ödün vermeden büyüme stratejisi güdüyoruz. Anadolu yakasında tüketicilerimizin yoğun teveccühü karşısında bizlerde bize teveccüh eden tüketicilerimize yakın durarak sistemin verimlilik endeksini maksimize etmeye çalışıyoruz.

Mağaza tasarımlarımızla, internette online alışveriş uygulamalarımızla, sosyal medya yönetimimizle, Avantaj karta geliştirdiğimiz puan ve tüketici aktivitelerimizle, tüketicilerimizin yoğun ilgi gösterdiği dergimizle, bankalarla birlikte yürüttüğümüz tüketicilerimize özel kampanyalarla, hemen hemen her semtte sosyal içerikli etkinliklere desteklerimizle, pazara odaklı pazarlama birimimizle fark oluşturuyoruz.

Beş yıl içinde ilk beş oyuncudan biri olmayı hedefleyen Happy Center özellikle yerel oyunculardan çok küresel oyuncuların yakından takip ettiği bir yapıya sahip. Bizler yerel oyunculardan ziyade ulusal oyuncularla rekabet halindeyiz. Happy Center olarak en büyük önceliğimiz üründe istikrar, hizmette istikrar ve bunun sonucunda da tüketicinin memnuniyeti.

Ana Sayfa Haberler