Alışveriş Videosu

Dove Vücut Kremi She Butter 150 ml

Dove Vücut Kremi She Butter 150 ml

4.95

Bu ürünü bulabileceğiniz reyonlar
Gıda Dışı | Kozmetik | Cilt Bakım Ürünleri | Cilt Kremi-Losyon-Vazelin |
Marka: DOVE
Stok Durumu: Var
   ya da   
0 yorum  0 yorum  |  Yorum Yap

 

DOVE BODY SILK KREM
 
Yüzünüzde ve tüm vücudunuzda rahatlıkla kullanabileceğiniz Dove Body Silk, içeriğindeki benzersiz Dove nemlendiricileriyle kolayca emilir, yağlı his bırakmaz. Cildinize ipeksi bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük kazandırır. Hassas cilt tiplerinde bile güvenle kullanılabilir.
 
Dove markası, 1956 yılında dünyada ilk kez banyo yaparken cildinizi temizlemenin yanı sıra nemlendiren, bu sayede cildin kurumamasını sağlayan Dove Cream Bar’ın A.B.D’de piyasaya sürülmesiyle ortaya çıktı. Nemlendirici özelliği sayesinde; kadınlar tarafından büyük beğeni gören Dove, klasik sabunla farkı nedeniyle kısa sürede sabunun yerini alarak en çok tercih edilen kişisel bakım ürünleri arasına girdi. Dove zamanla Unilever’in en hızlı büyüyen markalarından birisi oldu. 1991 yılından itibaren Dove’un dünya lansmanı başladı ve Dove, nemlendirme konusundaki uzmanlığını diğer alanlara da taşıyarak yalnızca bir güzellik sabunu markası olmaktan çıkıp, komple bakım serisine dönüştü. Dove ailesine Cream Bar’dan sonra 1995’te nemlendirici duş jeli, 1997’de deodorant, 1999’da cilt bakım kremi, 2000 yılında ise saç bakım ürünleri katıldı.
 
Dove bugün 87 ülkede kadınları bakımdan gelen güzellikle buluşturuyor...
 
Dove, Türkiye ile 1993 yılında Dove Cream Bar’ın raflarda yerini almasıyla tanıştı. Bunu 1997 yılında yapılan duş jeli ve sıvı sabun lansmanları izledi. 2001 yılında Dove Deodorant, 2002 yılında ise Dove Body Silk ve Dove Therapy Saç Bakımı Türk tüketicisi ile buluştu. Bugün Dove; bir kadının banyoda ihtiyaç duyabileceği tüm ana kişisel bakım ürünlerini sunarak, bakımdan gelen güzelliği ortaya çıkarıyor.
 
Dove ile 4 adımda “Bakımdan gelen güzellik”
 
1- Temizleme
2- Yıpranmış Saçlar İçin Uzman Bakım
3- Nemlendirme
4- Ter Kokusuna Karşı Koruma
 
Dove Hakkında...
Dove’un özü yapaylıktan ve sahtelikten uzak güzelliktir. Markanın misyonu, her gün daha çok kadının kendisini daha güzel hissetmesini sağlamaktır. Bunun için de tüketicilerle güçlü ve uzun sürmesi umut edilen bir bağ kurmak ve "Benim Dove’um" diyen tüketiciler yaratmak son derece önemlidir.
 
Dove gerçektir. Hiçbir zaman abartılı, gerçekçi  olmayan şeylere, klişelere yer vermez. Çok basit ve daimi bir temel prensibi vardır: “Tüketiciye gerçekçi sözler ver ve verdiğin sözleri daima yerine getir.” Dove´un bugün dünyada ve Türkiye’de elde ettiği başarının ardındaki en önemli nedenlerden birisi tüketicilerin dürüstlüğüne güvendiği bir marka olmasıdır. Dove, yeni bir ürün çıkarıyorsa o kategorideki diğer ürünlerin karşılayamadığı bir ihtiyacı karşıladığından eminse o ürünü çıkartır. Ürünle ilgili verdiği vaatler elde edilebilir, gerçekçi vaatlerdir.
 
Dove; zamanla modası geçen, zamana bağımlı bir marka değildir. Tüketicilerinin hayatında kalıcı bir yeri olan bir markadır. Hayata pozitif bakan bir markadır. 

 

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü            İyi

Doğrulama kodunu giriniz: